.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

الوداع

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

الوداع خاطره ها...

روزگاری که پر از خاطره بود تلخ و شیرین ، زشت و زیبا
تلخشان شیرین ، یادشان شیرین تر
شاد بودید یا که غمگین فارغ از رنگ یا که رنگین
هر چه بودید ، بمانید بجا ، خاطره ها
روز اول که شما را دیدم ، روز اول که شما را دیدم
با خودم می گفتم :
کاش می شد یا رب ، روز هجران نرسد
و دریغ و صد داغ که رسیدش امروز
باید امروز شما را ، شاید ، تا به فردای قیامت ، شاید ، به خدا بسپارم...

 

پی نوشت:

دانشگاهمم با همه خوبی و بدی هاش به پایان رسید البته در دوره کارشناسی و امشب آخرین شب زندگی خوابگاهی و دانشجویی منه

عجب

خیلی زود گذشت

یعنی سه سال و نیم زندگی و خوابگاه دانشجویی با همه دوستان...

امشب که یکسری از دوستان خداحافظی کردند و رفتند همراه با اشک...!!!

چقدر باهم انس پیدا کرده بودیم...

و من معتقدم بر عکس حرف برخی ادما که میگن دانشگاه یکسری آدمای.... هستند

اما من بهترین ها رو تو دانشگاه پیدا کردم به نسبت...

و  خدا رو شکر به خاطر همه چیز

  • ۹۴/۱۰/۲۳
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۴)

گفتی وداع با دانشگاه . چه وداعی داشتیم ما با دانشگاهمون
پاسخ:
خاطرات به یادمانی داره این دوران...
انشاء الله در همه ی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید .
و  خدا رو شکر به خاطر همه چیز
واااااااااااااااااااااای
چقدر دوران دانشجویی شیرینه
هی دلم میخواد برگردم کرمانشاه
البته شهر دور هم سختی هاش بیشتره و هم خوشیهاش
هی دلم برای پارسال که کرمانشاه بودم تنگ میشه
کمتر از نه ماه اونجا بودم اما اون نه ماه برای من یک عمر خاطره داره
و جدا شدن از دوستان ، واقعا برام سخت بود
مطلبی که نوشتی خیلی قشنگ بود
به امید روزهای بهتر برای تو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی