.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خداوندا، تو را دوست دارم...

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۷ ب.ظ

الهــی . . .

إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ

أَعْلَمْتُ أَهلَهــَا أَنِّی أُحِبُّڪَ


خدایا

اگر در آتشم افڪنی

بہ دوزخیان خواهم گفت :

ڪہ تو را دوست دارم

 #فرازی_از_مناجات_شعبانیہ


پ ن:

آن شاالله خدا هم ما ها رو دوست داشته باشه

با این که خیلی گناهکاریم

الهی امید به عفو تو دارم....خیلیییی


  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۱)

چه دعای زیبایی هست این دعا ...
همیشه در تمام لحظات زندگی در کنارم بوده و کمکم کرده
ان شاالله در این دوره حساس زندگی هم کنارم هست و نگاهش رو ازمن و ما برنمی داره
البته این مشروط به رفتار خودم و خودمون هست
خدایا خیلی دوستت دارم ...خیلی 💚
پاسخ:
قطعا
آن شاالله همه هدف هامون خدایی شه
خود خدا هوامون رو داره
آن شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی