.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مهم ترین و شیرین ترین اتفاق زندگی...

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ب.ظ

دقیقا یک سال پیش چنین شبی جشن ازدواجم بود...

با توجه به عنایات خداوند و ائمه علیه السلام پس از سفر زیارتی کربلا(که برای من و همسرم بسیار سفر معنوی و شیرینی بود) و در ایام سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا بود زندگی زیر یک سقف شروع و تا به امروز یکسال گذشت...

خیلی زود گذشت و اصلا بهش نمیاد یکسال شده باشه

منم به همه جوووونای عزیز توصیه میکنم تا میتونید زودتر ازدواج کنید که برکت زیادی میاد توی خونه ها...

من بعد از ازدواجم به طور کلی خیلی پیشرفت کردم و خداروشکر ادامه داره و رو به رشد که همش رو لطف خدا میدونم حتی شروع زندگی و هدیه بسیار خوب زندگیم که همسرم هستن...

ما(من و خانومم) از همون ابتدای زندگی به هم و به خدا قول دادیم که امور زندگیمون رو مطابق با دستورات دین جلو ببریم چون دینمون یه برنامه جامع و کاملی داره که اگه کسی بتونه کامل انجام بده قطعا سعادتمند هم در مادیات و هم در معنویات خواهد شد...

مشکل ما ها اینه که دین رو به طور ناقص پذیرفته و به طور ناقص عمل میکنیم... و علت بسیاری از مشکلات خانوادگی ها که متاسفانه در دادگاه ها یا در درون خانواده ها زیاد شده همینه اگه دقت کنیم!!! ....

الحمدلله ما از همون ابتدای زندگی تلاش مصمم داشتیم که در مسیر دین زندگیمون رو تنظیم کنیم که خداروشکر در این زمینه پیشرفت ها کردیم و خدا هم نتیجه شو بهمون نشون داده(به طور واقعیت) اگرچه رعایت دین در دنیای فعلی و در اطراف ما خیلی سخت شده و حرف و حدیث ها داشته اما مقاومت در این زمینه نتایج بسیار شیرینی رو داشته اگرچه سختی های خودش که طبیعی هست رو هم داشته...

ان شاالله هم من هم همسرم در راه دین فدا بشیم و عاقبت به خیر بشیم و بتونیم شرمنده امام زمان، ائمه و شهدا نشیم در حد وسعمون...

 

پ ن:

واقعا بابت هدیه زندگیم خداروشکر...

به این وصلت اعتقاد معنوی دارم(همون طور که بهت گفتم(خودش میدونه))

تو چون ،هم آشیان خواهی شدن با من ،تمام عمر خواهم بود،

یک جان در دوتن با تو،بهشت عشق خواهم ساخت خانه را،

  • ۹۷/۰۶/۰۲
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۱)

چه زود گذشت . . .
خیلی زود میگذره ها . . .
هنوز باور منم نمیشه یه سال گذشته باشه
ایشالا سالگرد صد سالگیتون
هی . . .
چه میشه کرد . . .
و زمان در گذر است . . .
پاسخ:
زمانه دیه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی