.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خدارو شکر...(هیچ عنوانی بهتر از این نیافتم)

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ

پس از مدتی هوای نوشتن کردم...

این مدت به شدت درگیر امور پایان نامه کارشناسی ارشدم بودم...

و دیروز 15 اسفند ساعت 18 دفاعیه ام سرانجام رسید...

و خداروشاکرم همچون قبل... به لطف خدا دیروز جلسه دفاعیه پایان نامه ام با موفقیت بسیار خوبی ب پایان رسید و واقعا استاد راهنمایم بسیار مشوق و کمک حالم بودن

ب لطف خداوند متعال تمامی اساتید نظر مثبتی داشته اند...

خداوند رو شاکرم بخاطر زندگی ام و شریک زندگیم و پیشرفت های بسیار خوبم گرچه همه اینها با سختی همراه بوده که مصداق همراه هر سختی آسانی ست به این دلیل گفتم که برخی دوستان ناثواب قضاوت میکنن و من را با رابطه ها به این جایگاه می نگرند...مهم نیست...


پ ن:

خدا رو شکر

در آینده مطالب مورد نظرم رو ارائه خواهم نمود

  • ۹۷/۱۲/۱۶
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۱)

خداروشکر...
بهترین عنوان رو انتخاب کردید ...خداروشکر ...
خیلی خوشحالم
منتظر موفقیت های بیشتر شما در زمینه های مختلف هستم.جایگاه شما بالاتر از اینهاست.چون قطعا لیاقتش رو دارین..
ودرمورد قضاوت دوستان باید بگم که شما مسیرتون درسته که باعث قضاوت دیگران شده پس بی توجه باشید و تمام تلاشتون رو برای موفقیت های بیشتر در ابعاد مختلف زندگی به کار بگیرین ...لطفا
ومنتظر مطالب جدیدتون هستم..
پاسخ:
سلام
شما؟
ممنون از لطفتون...
ان شاالله...
از زندگی شخصی خود قلبا راضی ام و باز خداروشکر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی