.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

من و ارشد، یهویی...!!

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ

تصمیمی نداشتم برا همین عنوانو نوشتم یهویی...

و بر اساس برنامه ریزی که کرده بودم قرار این نبود!!

اما روز دوشنبه هفته قبل با ثبت نام در سایت سنجش تصمیم گرفتم که اگه قبول بشم، قبول بشما برم ارشد...که بعید میدونم چون همه دوستام حدود یک سال هست که دارند میخونند اون وقت من توی دو سه ماه بعید میدونم قبول بشم...!!!؟؟؟surprise
اما تلاشمو میکنم و میخونم و مینویسم و ... تا قبول بشم...

اگه هم نشدم...

(منظورم این بود که احتمال قبول شدن خیلی خیلی کمه...

چون کلا 70 نفر از این رشته ای که من ثبت نام کردم رو برا ارشد میخاند...!!!

ولی خوب، امید به خدا....)

 

پی نوشت:

خیلی خوشحالم که این برنامه ریزی رو انجام دادم برا ارشد...

دعا کنید که بتونم بخونم و قبول بشمblush

  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۲)

ان شا الله موفق باشید
ایشالا دکتراد احمد جوووون
پاسخ:
ان شا الله به دعای شما ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی