.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نامه شهید حجت اله رحیمی به امام حسین (ع)

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

به :ریاست محترم بخشِ بی قراری های دل ، سایه ی سر ، حضرت عشق(روحی فـداک)

از: کربلای دلم

با سلام و صلوات خاصه و آرزوی سلامتیِ دردانه فرزند ِ موعودتان

احتراماً

پیرو دعوت قبلی تان به آن بهشت ِ بی مثال و آن منزلگاهِ سرگشتی و به جهت جاماندن یک فقره دل روبه روی ایوان طلای حرم تان ، یک جفت چشم در حوالی حریم تان ، یک هوا مستی کنار ِ رقصِ بیرق تان و یک عمر تپش در کنار روضه هایتان ، درخواست آن دارم که دیگر بار با عنایت خداوندم و خواست قلبِ مبارکتان ، منت بر سرم نهاده ، دعوت به آن وادی جنونمان کنید که نزدیک است جان دادنمان از این غم ِ فراقِ شب های زیارتی تان … باشد که آرام گیرد سرگشتی ها و بی قراری ها و تپش های عاشقانه مان و همچنین جانی دوباره گیرد این دست ها از لمس ۶گوشه تان …

و با تقدیم همه ی جان و روح و عشق و هستی ام


آدرس گیرنده :

شهر کربلا – خیابان بین الحرمین – ورودی باب القبله – ضریح شش گوشه –حضرت سیدالشهداء(ع)


پی نوشت :

۱. نامه ام را پاراف کن حضرت عشق ؛ آرزوی دیگری نـدارم …

۲. دُل دُل را … زین کنید …

۳. ایمان آورده ام امشب … ایمان آورده ام که به ذکر مصیبت حاجتی نیست … ما را نسیمِ نامِ تو دیوانه می کند … السلام علیک یا مولانا الغریب …

هرچند به کربلا رفتن خون میخواهد

 

پی نوشت:

واقعا خودم رو میگم از حقایق دورشدم و ...

دلمون رو به  این دنیا و... خوش کردم و از حق دارم دور میشم...

ان شا الله خود شهدا کمک کنند که راه رو دارم گم میکنم

ببینید شهدا چی میخواند و ما چی...

...

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی...

  • ۹۴/۰۹/۰۷
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۱)

کبابم کردی احمد جون
پاسخ:
...

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی