.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

انسان موفق باارزش!!!

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ق.ظ

پشتکار موضوع این پستم هست که واقعا تاثیرات فوق العاده بر جریانات در خصوص پیشرفت یا پسرفت زندگی هر فردی میگذاره

حتی اگه زندگی به نقطه صفر مرزی هم رسیده باشه با پشتکار جدی میشه به اوج رسوند

خداروشکر توی زندگی شخصی ام با همه مسائلی که بود درصدد تلاش جهت رسیدن به اوج هستم و دوست دارم اطرافیانمم به اوج برسند...

یکی از راههای افزایش پشت کار هدف گذاری هست که آدمی دقیقا بدونه تا آخر عمرش دقیقا به کجا میخواد برسه و دقیقه چیکار میخواد بکنه و چی بشه! و در این زمینه اگه اراده و پشتکار پایدار داشته باشیم بازم میگم پااااااااااایدار؛ قطعا موفق خواهیم شد.

فقط باید تلاش کنیم فقط انسان موفقی نباشیم بلکه انسان موفق با ارزشی باشیم تا اهداف و پیشرفت هامون باعث غرور و نهایتا نتیجه عکس نباشه...

در خصوص نوجوانان و جوانان اطرافم واقعا برخی پشتکار حتی عادی هم ندارند و توقعات بسیار بالایی دارند و ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگی خودشون مقایسه میکنند که واقعا جز ناامیدی و شکست چیزی در بر نداره...(به قول آقای مدیری : دیدم که میگما)

ولی در حد وسعم توی این زمینه میخوام تلاشی کنم...امید به خدا



پ ن:

این پست رو در مرحله اول برای خودم گذاشتم که به خودم یادآوری بشه و هروز پشتکارمو بالا ببرم و بتونم انسان موفق و با ارزشی بشم و به همنوعان خودم کمک کنم...گرچه مسائل زیاده...

خداروشکر

  • ۹۷/۱۲/۲۱
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی