.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سلام مجدد به نوشتن پس از حدود یک سال و نیم!

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

سلام

این یک سال رو نیم به هر بهانه ای از نوشتن فاصله گرفته بودم

و

اشتباه کردم...!

نوشتن عقاید، خاطرات، مطالب، نکته ها که اکثر خواننده اش خودم بودم بهم آرامش میداد...

دوباره مجددا شروع کردن را شروع میکنم...! همراه با زندگی جدیدم که تحولات زیادی در همین فاصله یک سال و نیمه رخ داد همراه با یک یار جدید...

امشب شام شهادت حضرت زهرا شروع رو آغاز کردم!

ان شاالله به برکت همین شب، حضرت زهرا به زندگیم نگاهی کنه و از همین گوشه چشم به آسمان و اوج برسیم...

ان شاالله به برکت نظر حضرت زهرا به سعادت برسیم که به گفته فرمانده لشکر 14 امام حسین در یادواره شهدا امشب، بهترین سعادت عاقبت به خیریست... و چ خوب است عاقبت با شهادت به خیر شود و مهم این است که خدا به عنوان شهید پذیرای عاشقانش بشه...

بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند...!

امید وارم به عاقبت به خیر شدن چون وهب یک مسیحی تمام عیار بود و عاقبتش به گونه ای به خیر شده که در راه ارباب شهید و...

ان شاالله با شریک زندگی به گونه ای زندگی کنم که شریک دیگرمان ائمه و شهدا باشند البته اگه دنیا بگذارد...در این دنیا آدم ها تازه به دوران رسیده بسیارند حواسم باشد هرگز به دیواری که تازه رنگ شده تکیه نکنم،...

دنیا مثل یک لحظه خوابه که مهم تر، اون دنیاس که...اما مشکل من این است که راه حق رو فراموش میکنم و این هم بخاطر دنیا و دنیا و دنیاس... ان شاالله شریکم به گونه ای بهم گوشزد کنه که زندگیم پر از معنویات و در نهایت اوج باشه... ازش توقع دارم! چون یکی از مهم ترین توانایی ها و تاثیرات شریک اینه که آدم رو یا به عرش میرسونه یا به فرش...پس ازش توقع دارم!

هر که در عشق سر از قله برآرد هنر است

همه تا دامنه کوه تحمل دارند

قبول دارم برای به اوج رسیدن زمان نیاز هست اما در همین زمان کوتاه هم میشود چون وهب نیز در زمان کوتاه تصمیم گرفت و عمل کرد و عاقبت به خیر شد...فرصت کم است قبول دارم امپراطوری ها در یک روزه ساخته نشده اما به اوج رسیدن به وسیله دین و روش ائمه و شهدا یک شبه است! قبول نمیکنی؟؟
خاطرات شهدا جواب سوالت! میگویم شهدا چون نزدیک ترین افراد به ما هستن.

زندگی کوتاه است قواعد عرفی دنیا و آدم هایش را باید شکست...تا بتوانیم اوج گیریم...زندگی کوتاه است و قواعد عرفی از طریق آدم های زندگی وارد باور هایمان شده است و چ زود باوریم، از همان کودکی بار آمده ایم زود باور باشیم و گول بخوریم و... و گرنه کدام روباه پنیر میخورد!!!

حرفاهای بعدیم که خواننده اش نیز خودم هستم رو مینویسم در آینده...ان شاالله

پ ن:

فردا زیبا تر است

به امید خدا...

 

  • ۹۶/۱۲/۰۱
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی