.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بعید میدونم...!

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ق.ظ

چه جمله ساده ای گفت اما برایم سنگین بود...!

بهم گفت: خوب به سلامتی مدرک کارشناسیتو گرفتی و بعدشم میری سرکار و ...

گفتم: بعید میدونم...!

یهو نمیدونم چی شد یهو برگشت و یه نگاه عجیبی بهم کرد و انگشت دستشو به سمت بالا گرفت و گفت:

اگه اون بالایه بخواد میشه و اگه نخواد و تمام دنیا بخوان، نمیشه...

همین یه جمله  ی ساده رو گفت فقط همین و رفت

ولی دو روز از این قضیه میگذره اما من هنوز تو این فکرم و به خودم میگم کاش نمیگفتم بعید میدونم...!

 

 

پی نوشت:

نمیدونم چرا خدا رو فرا موش میکنم که همه زندگیم به دست اونه و هر چی بخواد میشه و هر چی نخواد نمیشه...

الهی وربی من لی غبرک

  • ۹۴/۱۲/۲۲
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۱)

امام صادق یه حدیث داره که الآن یادم افتادش... البته خود حدیث یادم نیست، مضمون حدیث اینه:
آدمایی که بعد از نماز سریع از جاشون بلند میشن و دعا نمیکنن و میرن دنبال کار و زندگیشون، مگه نمیدونن که کار و زندگیشون رو خدا تعیین میکنه؟؟؟
پاسخ:
دقیقا...
بازم ممنوون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی