.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یکی از مهم ترین روز های من...!!!

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ

بالاخره یکی از روزهایی که برای من بسیار تعیین کننده بود و برایم اهمیت وافری داشت به سر آمد:

اما...

اما با چهار صدم اختلاف...!!!

من رتبه دوم و او رتبه اول...!!!

من عدم ورود به ارشد بدون آزمون و او پیروز ارشد بدون آزمون...!!!

باید در جاهایی که خیلی برایم سودی نداشت حواسم رو جمع میکردم و مثل ضرب المثل "قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود"،  توجه ام به درس های ضعیف و  درس هایی که خیلی مهم نبودند بیشتر میکردم که نشد...

امیدوارم از این موضوع عبرت بگیرم و گناهان کوچک را بی اثر و بی عیب ندانم و امور خیر کوچک را کوچک ندانم...!

اما به قول یکی از دوستام،  فدای سررررررررم...!!!

 و اما امروز نیز یکی از بهترین روزهای من بود امروز غیر قابل وصف و ای کاش ادامه دار...!!

ودر پایان:

خداوندا

مرا به بزرگی چیزهایی که ارزانی کرده ای آگاه کن

تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را بهم نریزد...!!

وباز امیدم به توست...

 

  • ۹۴/۱۲/۰۳
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۲)

موفق باشید . حیف شد
پاسخ:
ممنون...
بلع...
امید ب خدا...
به هر حال به امید زنده ایم....
زندگی جاریست....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی