.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مگه میشه...!؟

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ

خدایا، بر محمد و خاندانش درود فرست و مرا بر آن دار که خیرخواه کسی باشم که بدخواه من است، و به آن کس که از من کناره می‌گیرد، پاسخ نیک دهم، و به کسی که مرا محروم می‌کند، بخشش نمایم، و کار کسی را که از من می‌بُرَد، با آشتی تلافی کنم، و کسی را که درباره‌ی من غیبت می‌کند، به نیکی یاد آورم، و خوبی را سپاس گویم، و از بدی چشم برگیرم.

صحیفه سجادیه

 

پی نوشت:

مگه چنین دعایی میشه...!!!

اگه بشه و هر کسی چنین دعایی بکنه و بهش عمل کنه که همینجا بهشت میشه...

  • ۹۴/۱۰/۱۷
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۲)

  • چشم به راهم ...
  • میشه.
    پاسخ:
    ...
    کاش همه خوب بشیم
    پاسخ:
    کاششششش...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی