.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پیش چشم دگران عاری زنقابم نکنی

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ

خدایا ...
به امید آمده ام خانه خرابم نکنی
همه کردند جوابم تو جوابم نکنی
بارها آمده ام باز مرا بخشیدی
با نام برو ، این بار خطابم نکنی
به گمان دگران بنده ی خوبی هستم
پیش چشم دگران عاری زنقابم نکنی
گر قرار است بسوزم بزن آتش
اما جلوی مردم این شهر عذابم نکنی ...

  • ۹۴/۱۰/۱۰
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۳)

الهی العفو
شعر از خودته عایییییییا ؟؟
پاسخ:
درسته من شاعرم هستم ...!!!
ولی نه این شعر خودم نیس...
آخه دیدم وزن نداشت گفتم حتما مال خودته
پاسخ:
حرف دل ک وزن و قافیه حالیش نیس....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی