.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دلـــم مُهرِ عشق تو را می خواهد...

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

چقدر این شناسنامه  قشنگ تزیین شده...


دلـــم مُهرِ عشق تو را می خواهد...

مهری که آرزو دارم روزی بر شناسنامه ام حک شود!

آرزویش برای من گنه کار عیب نیست،که هست!؟؟؟

من کجا و ...

 

پی نوشت:

عجیبه !!

توی یک ماه اخیر از شهرستانمون سه نفر شهید شدند...

شهید گمنام هم ک آوردند...

دیگه چی باید بیاد تا من آدم بشم...؟؟؟

نمیدونم؟

این یکسال اخیر به شدت درگیربودم و از همه چیزی دور ،  شهدا خودتون کمکم کنید که راه رو فراموش نکنم

مشکل من اینه که فراموش میکنم...

ایمان و باورم ضعیفه...

 

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی...

 

 

  • ۹۴/۱۰/۰۲
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۲)

ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا ...
ایشالا ب آرزوت میرسی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی