.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مراقبِ احوالِ دلم باشید...

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

غبار گرفته دیدگانم را انگار...!

چندیست حضورتان را نمیبینم

مراقبِ احوالِ دلم باشید...

 

 

پی نوشت

خیلی بدهست که آدمی که هیچ چیزی از خودش نداره غرور بگیرتش...

غرور بد جوری آدمو زمین میزنه بد جورا....

امام علی(ع) فرمودند:

درشگفتم از شخص متکبر، که دیروز نطفه ای بوده و فردا لاشه ای است.

عجب

ما که خوشبینانه حدود 50 سال دیگه به یک خاطره تبدیل میشیم پس چرا...؟؟؟

اینقدر غرور

اینقدر بی مهری

اینقدر نگاه و شوخی با نامحرم

اینقدر دل شکوندن

اینقدر بی احترامی

و هزار اینقدر دیگه...

که جز ضرر هیچی نداره...

که به نظرم همه اینها به خاطر غرور هست...

 

(مخاطب تمامی مطالبم خودم هستم و برای خودم مینویسم تا شاید اثری کند در خودم...همین)

 

  • ۹۴/۰۹/۲۹
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۱)

ا2آ
پاسخ:
به شرط دعای شوما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی