.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آیا حاضریم...

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ب.ظ

کدومتون حاضرید

یک "مین" منور رو با درجه حرارت 1600 درجه سانتیگراد که توی سکوت و تاریکی شب داره میسوزه

و نزدیکه عملیاتو لو بده

و جون هزاران رزمنده رو به خطر بندازه

توی شکمتون بگیرید و ذره ذره آب بشید

و بسوزید و ذغال بشید و دم نزنید...؟؟؟!!!

سی و اندی سال پیش این شهید 15 ساله این کار رو کرد...

شهید رضا میرزائی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالعَصرِ اِنَّ الاِنسانَ لَفی خُسرٍ اِلا الَّذینَ آمَنوُا وَ عَمِلوُا الصالِحاتِ وَ تَواصَوا

بِالحَقِّ وَ تَواصَوا بِالصَّبرِ

 قسم به عصر  ، بدرستیکه انسان در زیانکاریست مگر آنانکه ایمان آوردند

و کارهای شایسته انجام دادند و براستی به یکدیگر وصیت  به صبر کردند.

 بارالها ما را از توصیه کنندگان به حق و توصیه کنندگان به صبر قرار بده

  ، بار الها ما را مُردَنی عطاکن که در آن خواری و ذلت نباشد ، بارالها ما را

زندگی ای علی وار و مرگی علی گونه  برخاستنی علی مانند عنایت فرما .

شکر میکنم خدای بزرگ را که به من توانایی داد و به من جسم سالم عطا

فرمود تا من بتوانم در راه اسلام کوشش کنم و با کافران بجنگم و بتوانم

ادامه دهنده و پیرو راه انبیاء و ائمه باشم . و ای ملت دنیا بداند که من با

روحی آزاد  ، باچشمان باز ، با گوشی شنوا ، با اراده خودم برای رضای

خدا و پیروزی اسلام و ملتم  و سربلندی امام خمینی که همان سربلندی اسلام

است به جنگ رفتم ، امیدوارم بعد از پیروزی نهائی به صف شهداء بپیوندم ،

ان شاء الله.

 از قول من به امام بگویید ای امام  ، ای نائب امام زمان (عج) ، ای فرزند

حسین(ع)، ای روح خدا خمینی کبیر ، یک جان که سهل است اگر صد جان

هم داشتم فدای خدای تو و راه تو واسلامم و وطنم می نمودم . ای مادر مهربان

  وعزیزم ، سلام و درود مرا بپذیر ، حلالم کن ، مبادا در فقدان من گریه کنی ،

در شب شهادت من و برای همیشه افتخار کن که فرزندت در راه خدا به این

مقام بزرگ رسید ، و ای پدر بزرگوار و ارجمندم ، مرا حلال کن و با استقامت

و صبر و شکیبایی از انقلاب اسلامی دفاع کن ، مبادا روحیه خود را ببازی

و گریه کنی ، چون گریه تو باعث خنده دشمن و منافقان می شود ، و برای امام

و پاسداران دعا کن ، و شما ای خواهرانم ، شما هم همچون زینب باشید و با

صبر خود مشت محکم به دهان دموکراتها و منافقان و بعثی های کافر بزنید ،

و ای برادرانم ، راه خدا بهترین و برترین راههاست ، پوینده و کوشنده این راه

باشید ، ای امت شهید پرور ایران تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین

و پیروزی نهائی ، پشتیبانی قاطع و بی دریغ  از دولت  جمهوری اسلامی و

در خط رهبر بودن است ، خط امام که همان  خط اصیل اسلام و محمد(ص)

است ، در هر کجا هستید از روحانیت دفاع کنید تا اسلام را به تمام جهانیان

بشناسانند . واز خانواده ام می خواهم که مرا در بهشت رضا(ع) دفن کنند ، در

خطه شهداء ، شاید این حقیر هم توانسته باشد جزوی از شهدای راه اسلام و

امام خمینی باشد .

 والسلام علیکم  و رحمة الله و برکاته                                                                                                                                                                                       خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار،آمین                                              

 الحقیر ، رضا میرزایی

  • ۹۴/۰۸/۲۱
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۲)

زیبا بود و محکم کننده . 
عالی است .
انشاء الله نصیب هممون بشه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی