.

.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یادداشت امشب

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

تابستان امسال قرار بود یه کاری انجام بدم که نشد...بنابراین تصمیم گرفتم براساس نیاز های خود برنامه ریزی هایی انجام و شروع به فعالیت نمایم...چند روزیست که کدگذاری های وبلاگ و طراحی وبلاگ باhtml  و ccs رو دارم کار میکنم که واقعا سخت و فوق العاده است و نتایجی رو که از این کار دارم مشاهده میکنم برام خیلی شادی بخشه که میتونم وبلاگ رو خودم طراحی کنم ...

ماه ها قبل برای طراحی قالب وبلاگ پایگاه و خودم همین طور مزاحم دیگر دوستان میشدم (یا به اصطلاح برخی دوستان خیلی راحت نبودن انجام بدن و یا به اصطلاح دیگه تحریم بودیم)که این خیلی برام مشکل بود که نمیتونم کدگذاری ها رو دستکاری کنم که تصمیم گرفتم بر یادگیری کدها؛ که پس از چندی تلاش تقریبا یادگرفتم و تونستم وبلاگ پایگاه  و وبلاگ خودم رو دستکاری بکنم.

پس از شروع مجدد وبلاگ که از طریق بلاگ انجام شد دوباره توی کد گذاری و طراحی قالب بلاگ موندم و نتونستم کاری کنم که بنا بر پیشنهاد دوستان و معرفی کتابی مجددا در حال یادگیری هستم و متوجه شدم برای طراحی قالب در بلاگ باید از طریق ccs اقدام نماییم...

امروز بر اساس اینکه در زمان اعتکاف میخواستیم فرم ثبت نام اینترنتی رو راه اندازی کنیم که تقریبا انجام شد ولی به درستی طراحی نشده بود تصمیم بر یاد گیری کد فرم ثبت نام اینترنتی گرفتم که خدا رو شکر حدود 80 درصد یادگرفتم و برخی از مشکلات هم که متوجه نمیشدم رو باید از دوستان بپرسم...

روز های جمعه هر هفته  بعد از ظهر حلقه صالحین شهید چمران در مسجد برگزار میشه که منم توفیق پیدا کردم ویکی از اعضا اون حلقه هستم که بر اساس جلسات توجیهی که گرفته شد نشون میداد باید حلقه بسیار جالب و جذابی باشه که از این هفته رسما اولین جلسه اون آغاز میشه که ان شا الله  تعداد این حلقه ها زیاد بشه...

توی این حلقه هر فردی دارای مسئولیت خاصی هست که باید به نحو احسنت وظیفه خویش را انجام دهد و گرنه جریمه میشه!! که پول جریمه هم خرج خود حلقه میشه...( البته مبلغ جریمه هاش خیلی کمه!) که این باعث مسئولیت پذیری افراد حلقه میشه و همه اعضا حلقه از همدیگر مطالبی  یاد میگیرند...

آدرس وب سایت حلقه:chamranyha.blog.ir  (در حال تکمیل...)

  • ۹۴/۰۵/۰۶
  • احمدرضا فتاحی

نظرات  (۱)

واقعا؟؟؟
بابا عالیه...
به منم یاد میدی؟؟؟
منم اول تابستون یعنی توی ماه رمضون چند روز به کوب نشستم یاد بگیرم اما یکم گیر کردم... 
نتیجه ی کار من شده این:
Baharearezu.blogfa.com

بعد هم بیخیال شدم چون خیلی کسل کننده است...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی